فرایند آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم سخت

فرایند آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم سخت


فرایند آبکاری کروم سخت : در این مقاله قصد داریم تا فرایند آبکاری محصولات شما در آبکاری قربانی را از اولین مرحله تا تحویل سفارش را توضیح دهیم تا هیچ سوالی در ذهن شما باقی نماند.

تماس با آبکاری کروم سخت قربانی

شما با تماس با آبکاری قربانی میتوانید اطلاعات اولیه و سوالات مورد نظر خود را بر طرف کنیید. و بعد از مشخص شدن تمام موارد ذهن شما یک جلسه حضوری با شما گذاشته می شود تا سفارش شما را به صورت کامل گرفته و به مرحله آبکاری فرستاده.

فرایند آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم سخت

قرار ملاقات با آبکاری قربانی

بعد از تماس و مشخص کردن اطلاعات خود می توانید یک قرار ملاقات با آبکاری قربانی گذاشته تا اطلاعات سفارش خود را به طور کامل با ما درمیان گذاشته.

بارگیری و تحویل محصول به آبکاری کروم سخت قربانی

بعد از قرار ملاقات و رفع سوالات که در ذهن شما وجود دارد زمان تحویل سفارش خود به آبکاری کروم سخت قربانی است. بارگیری محصول در صورتی که وزن بالا باشد انجام می شود که هزینه انتقال تا کارخانه به عهده خود مشتریست

 

فرایند آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم سخت

 

هزینه آبکاری کروم سخت

فرایند آبکاری کروم سخت نسبت به حجم و وزن کار قیمت آن مشخص می شود و نسبت سختی کروم در آبکاری نیز در قیمت آن تاثیر دارد. به این علت که هزینه هر سفارش با سفارش دیگر فرق می کند نمی شود یک قیمت واحد برای آن در نظر گرفت ولی ما با نازل ترین قیمت ها سفارش شما را انجام خواهیم داد. این نکته هر هزینه ای برای آبکاری کروم سخت اعمال شود چند برابر آن بر خواهد گشت و دلیل آن افزایش طول عمر است.

 

فرایند آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم سخت

 

تحویل سفارش به مشتری

بعد از ثبت سفارش شما آبکاری شروع می شود که باز به میزان حجم و وزن کار شما زمان تحویل متغییر است ولی ما تلاش میکنیم که در سریع ترین زمان ممکن محصول شما را تحویل دهیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما گفتگو
مشاوره و فروش 09123061233